Κάτω από τις έξι ώρες ο Ξανθιώτης Γιώργος Ξενοκώστας στην επιστοφή του στην Ανάβαση Ριτσώνας – Πλασαρίστηκε εντός πρώτης 15άδας

Παρά τη βροχή που έπεφτε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, η Ανάβαση Ριτσώνας ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα και πολλές καθυστερήσεις.

Ο πέμπτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), έχοντας στο πλευρό του τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Δήμο Χαλκιδέων και τον Δημοτικό Οργανισμό Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.), που στήριξαν για άλλη μια χρονιά έμπρακτα το σημαντικό αυτό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας. Το STAR Κεντρικής Ελλάδας βρέθηκε στην Ανάβαση Ριτσώνας, καταγράφοντας τη δράση.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Πιτ Παρθένης ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στη Formula Saloon. Ο Πατρινός οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo IX ανέβηκε ταχύτερα τα συνολικά 6200 μέτρα της Ανάβασης και κατάφερε να παραμείνει στην κορυφή έπειτα και από το δεύτερο σκέλος, πετυχαίνοντας μια δίκαιη νίκη στη Ριτσώνα, τόσο στη Formula Saloon, όσο και στην FSA.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Μάριος Ηλιόπουλος οδηγώντας ένα Ford Fiesta. Ο πολυπρωταθλητής της κατηγορίας έχασε αρκετό χρόνο στο πρώτο πέρασμα και παρά το γεγονός πως στην επανάληψη πέτυχε την καλύτερη επίδοση της ημέρας, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιώργος Κακαλέτρης με Opel Astra G CC σε μία από τις καλύτερες εμφανίσεις στην καριέρα του, κερδίζοντας την FST2. Στην FST2, δεύτερος τερμάτισε ο Γιώργος Περατινός (Volkswagen Golf) και τρίτος ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Skoda Fabia).

Στην FSA πρώτευσε ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MKII, ενώ στην FSA2L ήταν ο «Κανέλλος» αυτός που έφυγε νικητής από τη Ριτσώνα με ένα Peugeot 106. Οσο για την Ξανθιώτη Γιώργο Ξενοκώστα που επέστρεψε σε αγωνες μετά από χρόνια. Πλασαρίστηκε στην 15άδα της γενικής καταταξης, σε όσους δηλαδη σημειωσαν συνολικο χρονο κατω από εξι ωρες.

apotelesmata-amnavasi-ritsonas-2023
apotelesmata-amnavasi-ritsonas-2023