Η προτεραιότητα του κόουτς Μαρίνου Ουζουνίδη και ο μύθος του Περιστερίου

Προς ποια κατεύθυνση στρίβει την πυξίδα ο Εβρίτης τεχνικός, έπειτα από το διαζύγιο με τον ΑΠΟΕΛ; Τι είναι αυτό που τον «συνδέει» εσχάτως και πιο παλιά με τον Ατρόμητο;

Αυτό αναρωτιέται ο Κώστας Πλιάτσικας στο sdna έχοντας καταγράψει το ακόλουθο ρεπορτάζ:

Η θητεία στην Κύπρο δεν εξελίχθηκε ασφαλώς όπως θα την είχε στο μυαλό του ο Μαρίνος Ουζουνίδης, όταν τον περασμένο Φεβρουάριο μετακόμιζε στο «νησί της Αφροδίτης».

Η συνεργασία με τον ΑΠΟΕΛ κράτησε οκτώ μήνες, με τους τίτλους τέλους να πέφτουν τον Οκτώβριο και τον 52χρονο τεχνικό να αποχωρεί (πρόωρα κι άδοξα) από την κυπριακή ομάδα.  

Έκτοτε παραμένει χωρίς νέο πάγκο βάζοντας από την πρώτη στιγμή σε προτεραιότητα τη συνεργασία με κλαμπ εκτός Ελλάδας κι όχι την επιστροφή σε ομάδα του ελληνικού πρωταθλήματος.

Να θυμίσουμε πως τον ίδιο (βασικό) στόχο είχε και μετά το «διαζύγιο» με την ΑΕΚ τον Φεβρουάριο του ΄19. Για έναν Έλληνα κόουτς ωστόσο, τα προπονητικά… ένσημα εκτός συνόρων δεν είναι απλή υπόθεση. Κάθε άλλο μάλιστα.

Μια φορά, ο Ουζουνίδης δείχνει διατεθειμένος να το παλέψει, χωρίς να «τρελαίνεται» για το (άμεσο) come back στο ελληνικό…χωριό.

Κι αν το όνομά του ψιθυρίζεται τελευταία ως ένα από αυτά που θα μπορέσουν να παίξουν στην… μετά – Κάναντι εποχή στον Ατρόμητο (εφόσον ομάδα του Περιστερίου χωρίσει τους δρόμους της με τον Αυστριακό κόουτς) να σημειώσουμε αυτό:

ο Γιώργος Σπανός φέρεται τουλάχιστον μέχρι πρότινος και σύμφωνα με τον αστικό μύθο να μην είχε σβήσει εντελώς από τη μνήμη του την αρνητική διάθεση του Ουζουνίδη στη διερευνητική κρούση που του έγινε για την μεταξύ τους συνεργασία τον Σεπτέμβρη του ΄16.

Τότε που ο Εβρίτης κόουτς έχοντας φύγει από τον Πανιώνιο κυκλοφορούσε ελεύθερος κι ο Ατρόμητος βρισκόταν στη διαδικασία αναζήτησης νέου κόουτς μετά το «game over» του Τραϊανού Δέλλα.

Φυσικά όπως μας έχει διδάξει πολλάκις η ιστορία σε αυτόν τον ποδοσφαιρικό ντουνιά, ο χρόνος και η καλή διάθεση, φτάνουν πολλές φορές για να «γιατρέψουν» τα πάντα και να… καθαρίσουν το παρελθόν.