Ανέβηκε βάθρο η Laskaris Team στο Ράλι Ακρόπολις, αν και αυτό διεκόπη λόγω… καταιγίδας

Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την περιοχή του Λουτρακίου και της Πελοποννήσου το μεσημέρι της Κυριακής είχαν ως συνέπεια την πρόωρη λήξη του φεετινού Ράλι Ακρόπολις. Αυτό αποφασίστηκε για λόγους ασφαλείας των πληρωμάτων, των εμπλεκομένων και, φυσικά, των θεατών.

Ετσι, η ξαφνική και πυκνή βροχόπτωση μετά την ολοκλήρωση της έκτης ειδικής διαδρομής στην Ζήρεια, είχε ως αποτέλεσμα πολλά τμήματα των τριών ειδικών διαδρομών που απέμεναν μέχρι την ολοκλήρωση του Ράλι να γίνουν απροσπέλαστα ή και επικίνδυνα, οδηγώντας τους διοργανωτές στην εσπευσμένη διακοπή του αγώνα.

Παρ’ όλα αυτά, το Ακρόπολις προσμετρά, όπως προβλέπεται, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι, με αποτέλεσμα οι πρωταγωνιστές του θεσμού να βαθμολογούνται κανονικά και ο Kajetan Kajetanowicz, επικρατώντας επί ελληνικού εδάφους, να στεφθεί Πρωταθλητής Ευρώπης για το 2015.

Αυτός κατετάγη πρώτος, με τον Craig Breen να αναδεικνύεται δεύτερος και στο βάθρο να ανεβαίνει και ο Λάμπρος Αθανασούλας με το Skoda του και την χρηματική υποστήριξη του ξανθιώτη προέδρου της ΚΑΕ Άρης Νίκου Λάσκαρη. Ο Έλληνας οδηγός, παρά την πολυετή αποχή του από τους χωμάτινους αγώνες, ήταν ανταγωνιστικός με ένα νέο αυτοκίνητο και έδειξε δείγματα του πλούσιου ταλέντου του, μέσα από αυτήν την θρακιώτικη σύμπραξη στην ομάδα των υποστηρικτών του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αθανασούλας προσπάθησε να πιέσει στη Ζήρεια, αλλά ένα τετ-α-κε τού κόστισε πολύτιμο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, ήταν σε απόσταση βολής και θα μπορούσε να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω στις τρεις εναπομείνασες ειδικές, που εντέλει δεν πραγματοποιήθηκαν.

Η δεύτερη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις μπορεί να μην ολοκληρώθηκε, αλλά, από τη στιγμή που καλύφθηκαν τα απαιτούμενα από τον κανονισμό χιλιόμετρα, ο αγώνας προσμετρά κανονικά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι. Έτσι, με τους Αθανασούλα-Ζακχαίο να κερδίζουν και τη δεύτερη ημέρα του εθνικού μας αγώνα με το Skoda Fabia R5 με σημαντική διαφορά, η 2η θέση ήταν αρκετή για τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη ώστε να τους χαρίσει τον τέταρτο τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος στην καριέρα τους.

Ο Έλληνας οδηγός, γνωρίζοντας ότι με το Lancer EVO IX δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Αθανασούλα, έλεγξε το συναγωνισμό, απέφυγε το ρίσκο και, ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτόν εξασφάλισε και μαθηματικά το Πρωτάθλημα (ο Αθανασούλας δεν μετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και η επιστροφή του είχε να κάνει αποκλειστικά με το Ράλι Ακρόπολις).

Επόμενος και τελευταίος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι είναι το ασφάλτινο Ράλι Αμάρυνθος, στις 24-25 Οκτωβρίου.   Το ραντεβού του Ράλι Ακρόπολις για το 2016 μάλλον θα δοθεί στη Λαμία, φεύγοντας έπειτα από 6 χρόνια από το Λουτράκι. Η Λαμία και παλιότερα είχε φιλοξενήσει Ακρόπολις, ενώ σχεδόν σίγουρο είναι ότι θα αλλάξει ημερομηνία και θα επιστρέψει Μάιο – Ιούνιο με καλές καιρικές συνθήκες.