Οι πρωταθλητές του Άρδα Καστανεών επισκέφτηκαν τον δήμαρχο Ορεστιάδας Διαμαντή Παπαδόπουλο

Ο πρόεδρος και μέλη της διοίκησης του φετινού πρωταθλητή της Α’ κατηγορίας ΕΠΣ Έβρου, Άρδα Καστανεών επισκέφτηκαν τον δήμαρχο Ορεστιάδας Διαμαντή Παπαδόπουλο.

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με αφορμή την κατάκτηση του πρωταθλήματος για πρώτη φόρα στα 76 χρόνια ιστορίας του και την εξασφάλιση της ανόδου στην Γ’ Εθνική κατηγορία για την ερχόμενη ποδοσφαιρική χρονιά 2026-27.

Ο δήμαρχος αφού συνομίλησε με τον πρόεδρο και τα μέλη διοίκησης εξέφρασε τα συγχαρητήρια του στους ποδοσφαιριστές, τη διοίκηση και όλους όσοι στήριξαν αυτή τη μεγάλη προσπάθεια.