Γ’ Εθνική: Παραμένει o Πέτρος Ορφανίδης στον ΑΟΞ!

Στην Ξάνθη και την νέα σεζόν θα παραμείνει ο Πέτρος Ορφανίδης με στόχο να πετύχει ότι και στον Νέστο Χρυσούπολης προπερσι την άνοδο στην SL2 με τους Θρακιώτες να θέλουν να κρατήσουν το βασικό κορμό τους.

O 30χρονος (γεννημένος στις 23/3/1996) Ξανθιώτης μεσοεπιθετικός την παρουσία του οποίου στερήθηκε λόγω τιμωρίας για 10 αγωνιστικές ο ΑΟΞ, είχε δυο γκολ στο πρωτάθλημα.

Ξεκίνησε από την ομάδα της Ξάνθης, όπου κατέγραψε 42 εμφανίσεις σε 4 χρόνια, 33 για τη Super League και 9 για το Κύπελλο Ελλάδος, ενώ πέρασε και από Λεβαδειακό, Ηρακλή, μια διετία σε Καβάλα και Βέροια, Νέστο Χρυσούπολης και ΑΟΞ.