ΕΠΣ Ξάνθης: Με πρωταγωνιστή τον Αβραμίδη οι πιτσιρικάδες του ΑΟΞ Β’ πήραν το μπαράζ δευτεραθλητών κόντρα στον Άρη Πετεινού και περιμένουν…

Τα πιτσιρίκια ΑΟΞ νίκησαν δίκαια 2-1 τον Άρη Πετεινού στον αγώνα κατάταξης στο γήπεδο Κιμμερίων και πήραν το εισιτήριο της ανόδου στην Α’ κατηγορία ΕΠΣ Ξάνθης εαν υπάρξει καποια διαθέσιμη θέση στην νέα σεζόν.

Αρκετός κόσμος βρέθηκε στο γήπεδο των Κιμμερίων όπου είδαν τους πιτσιρικάδες του ΑΟΞ Β’ να κερδίζουν σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι με 2-1 τον Άρη Πετεινού στο μπαράζ των δεύτερων της Β’ κατηγορίας και αποκτούν το δικαίωμα για την άνοδο στην Α’ σε περίπτωση που υπάρξει κενή θέση.

Με πρωταγωνιστή τον «Άβρα» ο οποίος σκόραρε δύο φορές, η ομάδα του ΑΟΞ Β’ πήρε την νίκη και πλέον κοιτάζει την επόμενη μέρα. Σε ένα ματς από δύο ποιοτικές ομάδες, που στηρίζουν ένα project με νεαρούς αθλητές από τις ακαδημίες τους, οι πιτσιρικάδες του ΑΟΞ έδειξαν χαρακτήρα και έκλεισαν ιδανικά τη χρονιά.

Το σκορ άνοιξε σχεδόν από τα αποδυτήρια μόλις στο 1ο λεπτό ο Αβραμίδης με εύστοχο χτύπημα πέναλτι που κέρδισε ο ίδιος κάνοντας το 1-0, το δεύτερο τέρμα του ΑΟΞ ήρθε πάλι από τον ίδιο έπειτα από ωραίο τελείωμα στο 41′ διαμορφώνοντας το 2-0 με το έκλεισε το ημίχρονο. Στο 65ο λεπτό ο Άρης Πετεινού μείωσε σε 2-1 μετά το πέναλτι που κέρδισε ο Κοτόπουλος σκορ που έμεινε μέχρι τη λήξη του παιχνιδιού.