Ένα ακόμα ποστ έπος στην νέα επιτυχια της δις πλέον πρωταθλητριας Ευρώπης Παρί Σεντ Ζερμεν που επικράτησε στα πέναλτι της Αρσεναλ ανέβασε ο Πανθρακικος, αναφέροντας το ισόπαλο φιλικό των δυο ομάδων το 2009.
Ο Πανθρακικός είχε αποσπάσει ισοπαλία και μάλιστα με σκορ, 1-1. Οι Γάλλοι προηγήθηκαν στο 12ο λεπτό με τον Ν’Γκόι. Ωστόσο, οι ποδοσφαιριστές του Πανθρακικού αντέδρασαν στο 28′ με τον Φιλιπ Αρσένιεβιτς, διαμορφώνοντας το 1-1, σκορ που παρέμεινε ως το τέλος του παιχνιδιού, χαρίζοντας μια ισοπαλία γοήτρου απέναντι σε μια ομάδα που διεκδικεί κάθε χρόνο το Champions League.
O Πανθρακικός είχε αγωνιστεί σε εκείνο το παιχνίδι με την εξής σύνθεση: Ρόκα, Βελάσκο (55’ Αργυρίου), Τζόκιτς, Κλεμάν, Τροϊζε (80’ Μπαχαρίδης), Φαγιάρδο (75’ Καζάκης), Αρσενίεβιτς (75’ Κωνσταντινίδης), Μαρσελάο (80’ Σακελλαρίου), Καπετάνος (55’ Στόϊκος), Ντιαλό (55’ Μπουβάλ), Οράκ (75’ Κανωτίδης)
H ανάρτηση του Πανθρακικού: Συγχαρητήρια PSG – Paris Saint-Germain για την κατάκτηση του Champions League. Θα χαρούμε να σας αντιμετωπίσουμε ξανά στο μέλλον, για να δούμε αν θα καταφέρετε επιτέλους να μας νικήσετε
Félicitations au PSG – Paris Saint-Germain pour avoir remporté la Champions League. Nous serons ravis de vous affronter de nouveau à l’avenir, histoire de voir si vous parviendrez enfin à nous battre…

























