Με νικητή τον Ορέστη έληξε το πρωί του Σαββάτου ο φιλικός αγώνας που διεξήχθη στο Δημοτικό Γήπεδο Ορεστιάδας ανάμεσα στα Κ16 της ακαδημίας του και την Βουλγαρική Ιβαΐλοβγκραντ.
Από αυτό το φιλικό πέρα από το αποτέλεσμα το σημαντικότερο κέρδος ήταν η εμπειρία, η ανάπτυξη των αθλητών και η ενίσχυση των δεσμών φιλίας μεταξύ των δύο συλλόγων.
Η ανακοίνωση: Ένα όμορφο ποδοσφαιρικό πρωινό γεμάτο ένταση, πάθος και αγωνιστικό πνεύμα προσέφεραν οι ομάδες Κ16 του Μ.Γ.Σ. Ορέστη Ορεστιάδας και του Ιβαΐλοβγκραντ στο σημερινό φιλικό παιχνίδι.
Παρότι η ομάδα μας βρέθηκε νωρίς πίσω στο σκορ με 0-2, οι νεαροί ποδοσφαιριστές μας έδειξαν χαρακτήρα, πίστη και αγωνιστικότητα, καταφέρνοντας να ανατρέψουν την κατάσταση και να φτάσουν σε μια εντυπωσιακή νίκη με 4-2.
Πέρα από το αποτέλεσμα, το σημαντικότερο κέρδος ήταν η εμπειρία, η ανάπτυξη των αθλητών και η ενίσχυση των δεσμών φιλίας μεταξύ των δύο συλλόγων.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στους προπονητές τους για την προσπάθεια και το όμορφο θέαμα που προσέφεραν!



























