Α2 Γυναικών: Για δεύτερη χρονιά στη Νίκη Αλεξανδρούπολης η Χρύσα Πουλιάκη

Την ανανέωση της συνεργασίας με την Χρύσα Πουλιάκη ανακοίνωσε η Νίκη Αλεξανδρούπολης

Η ανακοίνώση: Ο Γ.Σ.Γ. ΝΙΚΗ Αλεξανδρούπολης ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη συνέχιση – για 2η χρονιά – της συνεργασίας του με την αθλήτρια Πουλιάκη Χρύσα για την αγωνιστική περίοδο 2026–2027.

Η Χρύσα αποτελεί σταθερή αξία για την ομάδα μας, με παρουσία που συνδυάζει αγωνιστικότητα, συνέπεια και ήθος. Η προσφορά της στο γήπεδο και στα αποδυτήρια σε συνδυασμό με την εξέλιξη της επιβεβαιώνουν την εμπιστοσύνη μας και τον ρόλο της στο νέο αγωνιστικό πλάνο.

Με τη Χρύσα συνεχίζουμε την προσπάθεια για μια ομάδα δυνατή, ενωμένη και προσανατολισμένη στη δουλειά και την πρόοδο.

Καλή αγωνιστική χρονιά Χρύσα ,συνεχίζουμε μαζί, πιο δυνατά.