Ξέσπασε η μητέρα του Παρασκευά Άντζα μετά την απώλεια του γιου της. Μιλώντας στο Star και συγκεκριμένα στην εκπομπή «Αλήθειες με την Ζήνα» ξέσπασε.
Μεταξύ άλλων ανέφερε: «Το παιδί μου ήταν πάρα πολύ καλό. Πως του έτυχε αυτό το πράγμα. Τι αρρώστια ήταν αυτή που τον βρήκε και σε 7 μήνες τον καθάρισε… Από τη στιγμή που αρρώστησε, δεν έχω σταματήσει να κλαίω. Μου λένε να μην πλαίω, να κάνω κουράγιο. Πόσο κουράγιο να κάνω; Πάει το παιδάκι μου, έφυγε. Ηταν ένα παιδί διαμάντι. Τα παιδιά τα αγαπούσε και έδινε και την ψυχή του για αυτά. Αν και ήταν χωρισμένος, από στεναχώρια το έπαθε αυτό το πράγμα, από στεναχώρια..».


























