Στο ύστατο χαίρε στον Παρασκευά Άντζα βρέθηκε και ο Νίκος Κεχαγιάς, ο οποίος ήταν και συμπαίκτης αλλά και προπονητής του «Βούλη» στην Ξάνθη.
«Αδικη η ζωή για τον Βουλη μας. Ηταν πάντα με το χαμόγελο στα χείλη, δεν έχει αξία να μιλήσουμε αγωνιστικά για τον Βουλη αλλά ότι ήταν πάντα με το χαμόγελο στα χείλη και στις δύσκολες στιγμές πάντα ήταν στο πλευρό των συμπαικτών του, για οποιοδήποτε προβλημα είχαν. Ειναι άδικη η ζωή, δεν πείραξε ποτέ άνθρωπο, του έτυχε αυτό που ήταν πολύ γρήγορο για εμάς που το ξέραμε και το ζησαμε, κουράγιο στους δικούς του και ιδίως στα παιδιά του, στις δύσκολες στιγμές που περνάνε», είπε μεταξυ άλλων.

























