Την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Χρήστο Σταύρου ανακοίνωσε η Βασίλισσα της Θράκης, δείχνοντας εμπιστοσύνη στον νεαρό τεχνικό ενόψει της νέας πρόκλησης στη Β’ Εθνική γυναικών.
Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η ομάδα μας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον προπονητή Χρήστο Σταύρου, τον άνθρωπο που οδήγησε τη Βασίλισσα της Θράκης 2012 σε μια ιστορική πορεία, κατακτώντας το πρωτάθλημα και πετυχαίνοντας την άνοδο στη Β’ Εθνική Κατηγορία.
Η συνέχιση της συνεργασίας αποτελεί φυσική εξέλιξη και σηματοδοτεί τη διάθεση όλων για ακόμη μεγαλύτερες προκλήσεις και νέες επιτυχίες.
Καλή συνέχεια κόουτς, με υγεία και ακόμη περισσότερες επιτυχίες με τη Βασίλισσα της Θράκης!»

























