Ολοκληρώθηκε το ανδρικό πρωτάθλημα της ΕΚΑΣΑΜΑΘ με τον Άτλα Κομοτηνής να είναι ο νέος πρωταθλητής και μάλιστα νταμπλούχος μετά την νίκη του στην Ξάνθη επί του ισόβαθμου Αρίωνα Ξάνθης.
Στο ματς ο Άτλας ήταν καλύτερο στο ξεκίνημα προηγήθηκε 19-21 στο δεκάλεπτο και ξέφυγε 8 πόντους (22-30) στο 18′ με τον Άια να μειώνει στο ημίχρονο 27-30. Το ματς ηταν ντέρμπι με τους Κομοτηναίους όμως να κρατούν το προβάδισμα και ολοκληρώνουν την τρίτη περίοδο με 46-51. Στο φινάλε οι παίκτες του Σωφρόνη Παπουή αντεξαν την πίεση επικρατησαν με 63-66 και είναι για πρώτη φορά νταμπλούχος σαρώνοντας φετος τα πάντα στην ΕΚΑΣΑΜΑΘ.
Μάλιστα και τους δυο τίτλους οι Κομοτηναίοι τους κατέκτησαν στην Ξάνθη, αρχικά το κύπελλο και κατλοπιν το πρωτάθλημα, με την πόλη της Κομοτηνής σε λιγότερο από 24 ωρες να πανηγυρίζει μια ακόμη μπασκετική άνοδο και ένα ακόμα πρωτάθλημα.
Δεκάλεπτα: 19-21, 27-30, 46-51, 63-66
Τα αποτελέσματα της 6ης και τελευταίας αγωνιστικής
Αρίωνας Ξάνθης – Ατλας Κομοτηνής 63-66
Δημοκρίτειο – Αστερας Καβάλας 66-70
Η ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (6 ΑΓΩΝΕΣ)
1. Άτλας Κομοτηνής 11 (5-1) (406-387) +19
——————————————
2. Αρίων Ξάνθης 10 (4-2) (443-405) +38
3. Αστερας Καβάλας 8 (2-4) (417-436) -19
4. Δημοκρίτειο Κομοτηνής 7 (1-5) (353-391) -38

























