Με σημαντικές διακρίσεις επέστρεψαν από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ζίου-Ζίτσου δύο αθλήτριες του Πανθρακικού ΑΣ Κομοτηνής, κατακτώντας την πρώτη και τη δεύτερη θέση στις κατηγορίες τους.
Η Κατερίνα Τσάμογλου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο, ανεβαίνοντας στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ η Όλγα Μαλτή πήρε τη δεύτερη θέση και το ασημένιο μετάλλιο.
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι δύο αθλήτριες, που προπονούνται στην ίδια ακαδημία, τέθηκαν αντιμέτωπες στον ημιτελικό, γεγονός που αναδεικνύει το υψηλό αγωνιστικό επίπεδο του συλλόγου της Κομοτηνής.
Η επιτυχία αυτή αποτελεί ακόμη μία σημαντική διάκριση για τον Πανθρακικό ΑΣ και για το άθλημα του Ζίου-Ζίτσου στην περιοχή.

























