Τη νύχτα μέρα έκαναν έξω από το στέκι τους οι φίλοι της Γαλατασαράι στην Θράκη, γιορτάζοντας την κατάκτηση του τουρκικού πρωταθλήματος της Superlig από την αγαπημένη τους ομάδα.
Μπορει η Γαλατά να ηττήθηκε στην τελευταια αγωνιστική, όμως αυτό δεν ανατρέπει ότι κατέκτησαν ξανά το πρωτάθλημα και βγήκαν να το γιορτάσουν.
Μάλιστα η γιορτή είχε ξεκινησει απο νωρίτερα με… πικνικ (κεντρικη φωτο). Δείτε βίντεο από τους βραδινούς πανηγυρισμούς των φίλων της τουρκικής ομάδας στην Ελλάδα…

























