Την νίκη που ήθελε πήρε ο ΓΑΣ Κομοτηνή επί της ΧΑΝΘ στο κλειστό του 2ου Λυκείου με 77-64, έκανε το 3-0 στην σειρλα των τελικών του 3ου ομίλου και θέλει μια ακόμη από το όνειρο και την άνοδο στην Elite League πρώην Α2 Ανδρών.
Ο ΓΑΣ πάντως κέρδισε δυσκολότερα από οτι δείχνει το τελικό σκορ με τους Θεσσαλονικείς να είναι κοντά και το ημίχρονο να λήγει 29-27. Προς το τελος της 4η περιόδου οι Θρακιώτες ανεβασαν την διαφορά πανω από τους 10 και πήραν την σπουδαια νικη που σημαίνει κατα 99% άνοδο αφού ο ΓΑΣ έχει πλέον 4 …ματς μπατς μπολ για να είναι ο πρωταθλητής. Κορυφαίος από τον ΓΑΣ που είχε 43% στα τρίποντα με 12/28, ο Γκρέι με 21 πόντους με 5/7 τρίποντα, 9 ριμπαουντ ήταν καταπληκτικός, ενω ο Δρέλλας είχε 14 πόντους και ο Περρής 11. ΑΠο την ΧΑΝΘ που ειχε 29% τριποντα με 7/24 ο Μελαδιανός είχε 14 όσους και ο Τααζόπουλος.
Διαιτητές: Συμεωνίδης-Ταρενίδης-Νικολαϊδης
Δεκάλεπτα: 15-13, 29-27 (ημίχρονο), 50-48, 77-64 (τελικό αποτέλεσμα)
ΓΑΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗ (Λιόγας-Δενδρινός): Δεληγεώργης 5, Γκρέι 21(5), Κάλτσος 3(1), Περρής 11(1), Δρέλλας 14, Δόξας 4, Χονδρόπουλος 9(3), Σκλήβας, Λυκογιάννης 7(1), Βλάσσης 3(1), Ζότος.
ΧΑΝΘ (Μπουσβάρος-Κομποδιέτας): Ταζόπουλος 14(1), Ανδρέου 6, Ιωαννίδης 10(2), Λουσέιν 10(1), Μελαδιανός 14(3), Γκοτζαμανίδης 6, Παπαδόπουλος, Καψαλος 4, Ανδρικάκης.



























