Σε τουρνουά στην Καβάλα με την τοπική ομάδα, το Παγγαίο και την Λήμνο η ομάδα Catchball Ροδόπης

Μια όμορφη συνάντηση γεμάτη παιχνίδι, ένταση και φιλική διάθεση έζησε η ομάδα του Cathcball Ροδόπης σε μικρό τουρνουά που διεξήχθη πρόσφατα στην Καβάλα. Στο τουρνουά συμμετείχαν επίσης ομάδες από Καβάλα, Παγγαίο και Λήμνο.

Οι νέες αθλήτριες της ομάδας της Κομοτηνής είχαν τη χαρά να πάρουν μέρος στην πρώτη τους εμφάνιση στα αγωνιστικά παρκέ του catchball μαζί με άλλες νεοεμφανιζόμενες ομάδες. 

«Συγχαρητήρια σε όλους και όλες για τη συμμετοχή, την εξαιρετική ατμόσφαιρα και το αθλητικό πνεύμα. Ανυπομονούμε να ξαναζήσουμε παρόμοιες στιγμές στο μέλλον», σημείωσε το Catchball Ροδόπης σε ανακοίνωσή του.