Πανελλήνιο Κ18: Νίκησαν με 3-1 την Αντίκυρα οι έφηβοι του Άθλου Ορεστιάδας και πάνε Θεσσαλονίκη για ματς-τελικό με τον ΠΑΟΚ

Με 3-1 σετ νίκησε την διοργανωτρια του Β’ Ομιλου της Προημιτελικής Φάσης του Πανελληνιου Πρωταθληματος Αγοριών Κ18 μάδα τς Αντίκυρας ο Αθλος Ορεστιάδας και εξασφάλισε την πρόκριση στην ημιτελική φάση, πισω από τον πρωτο και αήττητο Άρη.

Αυτό σημαίνει ότι ο Αθλος προκρίνεται στα ημιτελικά και άμεσα αναχωρεί για την Θεσσαλονίκη όπου θα αντιμετωπίσει το Σάββατο τον πρώτο του Α’ Ομίλου ΠΑΟΚ σε νοκ άουτ ματς για την πρόκριση στην τελική φάση του φάιναλ φορ.

Περισσότερα σε λίγο…