«Η μεγάλη στιγμή φτάνει… Η ΠΑΕ Νίψας με μεγάλη χαρά ανακοινώνει ότι η απονομή του Πρωταθλήματος στην ομάδα μας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Μαΐου, μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στη Νίκη Άνθειας (έναρξη αγώνα 16:30)!».
Αυτό αναφέρει σε ανακοινωσή του ο σύλλογος, ο οποίος προσθέτει: «Σας καλούμε ΟΛΟΥΣ και ΟΛΕΣ στο γήπεδο μας, στη Νίψα, να γιορτάσουμε και να πανηγυρίσουμε την κατάκτηση του τίτλου! Φοράμε τα μπλουζάκια των Πρωταθλητών και σηκώνουμε μαζί την κούπα! Άλλωστε… ΕΔΩ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΠΑΛΑ ΕΜΕΙΣ!!!».

























