Μετά την ήττα της πρεμιέρας, τα κορίτσια της Νίκης Αλεξανδρούπολης πέτυχαν το βράδυ της Πέμπτης την πρώτη νίκη τους στην Προημιτελική Φάση του Πανελληνιου Πρωταθληματος Κοριτσιών Κ18.
Επικράτησαν με 3-1 του Πήγασου Κοζανης και μάλθστα με ανατροπή αφου έχασαν το πρώτο σετ αλλά πήραν καθαρά και τα τρία επόμενα (17-25, 25-17, 25-21, 25-19).
Μετά από αυτό το αποτέλεσμα η Νικη Αλεξανδρούπολης παίζει τελικο πρόκρισης στα ημιτελικά με τον τοπικό Σπάρτακο στις 14:30 το μεσημέρι της Παρασκευής, πάντα στη Λάρισα.

























