Πανελλήνιο Κ18: Πρεμιέρα με περίπατο για τον Άθλο Ορεστιάδας κόντρα στον Ήφαιστο Φλώρινας και τώρα Άρης για την πρωτιά!

Με εύκολη νίκη 3-0 επί του Ήφαιστου Φλώρινας μπήκε στην Προημιτελική Φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Βόλεϊ Ανδρών Κ18, ο Άθλος Ορεστιάδας στα Αντικυρα Ευβοίας για το Β’ Ομιλο.

Τα παιδιά του Γιάννη Καρδαμανίδη δεν δυσκολεύτηκαν καθολου, στο πρώτο σετ αν και έχανα 4-6 πέρασαν γρήγορα μπροστά και επικράτησαν εύκολα 25-15. Στο δευτερο σετ χαλαρωσαν προς το τέλος με το 22-14 να γινεται 22-18 αλλα εκαναν το 2-0 με 25-18. Τέλος και στο τρίτο σετ επικρατησαν εύκολα με 25-16 κανοντας το 3-0.

Την Πέμπτη το απόγευμα στις 5 θα αντιμετωπίσουν τον Αρη σε ματς για την πρωτιά με τους Θεσσαλονικείς να επικρατούν 0-3 των γηπεδούχων του Γ.Σ. Αντίκυρας.

Τα σετ: 3-0 (25-15, 25-18, 25-16)