Νέο Διοικητικό Συμβούλιο αναδείχθηκε στον Σύλλογο Μοτοσικλετιστών Κομοτηνής (ΣΥΜΟΚ) «Komo Riders» με τον Χρήστο Στάμο να παραμένει πρόεδρος για ακόμα μια θητεία.
Το υπόλοιπο Διοικητικό Συμβούλιο έχει ως εξής:
Αντιπρόεδρος: Δημήτρης Πατσαβούδης
Γενικός γραμματέας: Γιώργος Τσιφτσίδης
Έφορος οδικής ασφάλειας: Χρήστος Ποϊράζης
Έφορος εκδρομικού: Σάκης Δουλγεράκης
Αναπληρωματικά μέλη: Μάκης Πανέρης και Σπύρος Σπυριδωνίδης


























