Ο Πανθρακικός είναι προγραμματισμένο να αντιμετωπίσει στις 4.00 το μεσημέρι της Τετάρτης τον Εθνικό Νέου Κεραμιδίου εκτός έδρας, στο πλαισιο της 5ης αγωνιστικης των μπαράζ ανόδου στην Super League 2.
Μπορεί από το απόγευμα της Κυριακης να έχει εξασφαλίσει και μαθηματικά την άνοδό του, ωστόσο τυπικα απομένουν δυο αγωνιστικές και πρέπει να ξεκαθαρίσει και η δευτερη ομάδα (πιθανα ο Απολλων Καλαμαριας).
Ωστόσο στην Κομοτηνη μετά το σοκ της ξαφνικης απωλειας του φροντιστη της ομάδας Γιάννη Σακάρη, κανεις δεν εχει όρεξη για μπάλα. Πολυ περισσότερο όταν στις 12.00 το μεσημερι της Τεταρτης θα γινει η κηδεια του.
Ολη η ομαδα πενθει και θελει να παραστει σε αυτην και αυτονοητο ειναι ο Πανθρακικος ήδη να έχει καταθέσει αιτημα ανβολής του αγωνα στο Κεραμίδι, έστω για 24 ωρες, ωστε να καταστεί εφικτό ο σύλλογος να αποχαιρετίσει όπως πρέπει έναν δικόν του άνθρωπο.
Το πιθανότερο είναι με σύμφωνη γνώμη και του Κεραμιδίου, η αναμέτρηση να μεταφερθει για την Πέμπτη. Απομένει η αποφαση της ΕΠΟ. Ετσι κι αλλιως το ματς αδιαφορο ειναι βαθμολογικά. Τ0 Κεραμιδι δεν διεκδικει άνοδο, ο Πανθρακικος ήδη έχει ανεβει, δεν επηρεαζεται σε τίποτα το έτερο ματς Ελασσονας – Καλαμαριάς που θα κρίνει την 2η ομάδα που θα ακολουθησει τον Πανθρακικο στην Sl2…

























