Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα για τον Πανθρακικό! Δεν χάνει στο «απόρθητο» ΔΑΚ Κομοτηνής και σφραγίζει μαθηματικά την άνοδο στην Super League 2!!!

Η μεγάλη στιγμή που όλη την χρονιά όλοι περίμεναν για τον Πανθρακικό έφτασε. Έχοντας κάνει το απόλυτο 3×3 στον πρώτο γυρο της διαδικασίας μπαράζ ανόδου απο την Γ Εθνική, αυτή ίσως να είναι η Κυριακή που θα σφραγίσει δυο αγωνιστικές πριν το φινάλε την άνοδό του και μαθηματικά στην Super League 2.

Σχεδόν μια δεκαετία μακριά από τις επαγγελματικές κατηγορίες, ξεκινώντας από τα τοπικά, ήρθε η ώρα της επιστροφής για τους Πράσινους της Κομοτηνης. Για να πανηγυρίσουν και τυπικά (γιατι ουσιαστικά μονο με αυτοκτονια χάνουν την άνοδο), απλά πρέπει να μην χάσουν από την Ελασσόνα, την οποία είχαν κερδίσει εκτός έδρας.

Δεν χρειάζεται νίκη, αν και είναι σίγουρο ότι θα την επιδιώξουν οι παίκτες του Κώστα Μπεδρελη που θα στερηθεί πιθανότατα μόνο τον Μουμίν που είναι ελαφριά τραυματίας από καποια απλή φάση στην προπόνηση. Ακομα και η ισοπαλία αρκεί. Ο Πανθρακικός με 9 βαθμούς, έχει πισω τους στους 6 τον Απολλωνα Καλαμαριάς και στους 3 την Ελασσόνα. Εφόσον λοιπον η διαφορά αυτή των έξι βαθμων παραμείνει, θα ειναι δεδομενο ότι ακόμα και με… ήττες στις εναπομείνασες δυο αγωνιστικές, το καλυτερο που θα μπορεί η Ελασσόνα είναι να ισοβαθμίσει μαζί του στους 10 ποντους, αλλά μια τέτοια ισοβαθμία πάλι θα ευνοεί τον Πανθρακικό.

Βέβαια, στην Κομοτηνη ξέρουν ότι ο καλύτερος τρόπος γα να πετύχεις τον στόχο σου ειναι να μπεις σαν λιοντάρι και να κηνυγήσεις τη νίκη, όπως συνέβη και σε όλα τα άλλα ματς. Επιπλέον, στον Πανθρακικό επιθυμούν να τερματίσουν πρώτοι και να εβουν ει δυνατόν ως πρωταθλητές όλης της Γ’ Εθνικής στις επαγγελματικές κατηγορίες, στις οποίες θα επιστρέψουν ακριβώς δέκα χρόνια μετά, από την αρνητική για αυτους σεζόν 2016-2017…