Μετονομάζεται επίσημα το Σάββατο σε «Μόρφω Δροσίδου» το παλιό κλειστό της Ορεστιάδας

Ο Δήμος Ορεστιάδας ανακοίνωσε ότι το απόγευμα της προσεχούς Κυριακής θα πραγματοποιηθεί η επίσημη τελετή ονοματοδοσίας του παλιού κλειστού της Ορεστιάδας σε Μόρφω Δροσίδου.

Πρόκειται για μια θρυλική μορφή του εβρίτικου και συνολικά του ελληνικού αθλητισμού, αφού είναι αυτή που πριν 24 χρόνια, το 1992, άνοιξε δρόμους για το ελληνικό ταεκβοντό κατακτώντας μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης.

Δυστυχώς τότε ωστόσο το ταεκβοντό δεν ήταν ακόμα επίσημο ολυμπιακό άθλημα αλλά επίδειξης, με αποτέλεσμα το μετάλλιο αυτό να μην προσμετράται σε αυτά της χώρας μας, που στην ίδια διοργάνωση είχε κατακτήσει δυο χρυσά με τον Πύρρο Δήμα και την Βούλα Πατουλίδου.

Στο μέλλον ωστόσο δημιουργήθηκε μεγάλη παράδοση στο άθλημα του ταεκβοντό από την χώρα μας (που σήμερα διαθέτει σε ύψιστη θέση και Έλληνα παράγοντα, τον Σάκη Πραγαλό πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας).

Υπενθυμίζεται το χρυσό του Μιχάλη Μουρούτσου στο Σίδνεϊ το 2000, τα ασημένια του Αλέξανδρου Νικολαΐδη σε Αθήνα το 2004 και Πεκίνο το 2008, το επίσης ασημένιο της Έλλης Μυστακίδου στην Αθήνα και πολλές άλλες επιτυχίες σε άλλες διοργανώσεις.

Πρόδρομος όλων αυτών όμως ήταν η Μόρφω Δροσίδου που θα τιμηθεί από τον Δήμο Ορεστιάδας σε ειδική εκδήλωση στις 6.00 το απόγευμα του Σαββάτου, κατά την διάρκεια της οποίας θα βραβευθούν και οι κορυφαίοι Ορεστιαδίτες αθλητές και αθλήτριες του 2025…