Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης εξέφρασε την ειλικρινή του ευγνωμοσύνη προς το Κλαμπ Original Αλεξανδρούπολης της ΑΕΚ για τη δωρεά κλιματιστικού στο σχολείο.
«Χάρη στην πράξη αυτή, οι μαθητές μας θα απολαμβάνουν έναν πιο άνετο και ευχάριστο χώρο, με δροσιά το καλοκαίρι και ζεστασιά τον χειμώνα, κάνοντας την καθημερινότητά τους πιο όμορφη» αναφέρει η ευχαριστήρια ανακοίνωση.


























