Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης με ανακοίνωσή του έδωσε τις θερμότερες ευχές του στον αθλητή της ομάδας Δήμο Τζελέπη και τη γυναίκα του για τη γέννηση του γιού τους.
Η ανακοίνωση του:
👶⚽ Η διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο και οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας εκφράζουν τις πιο θερμές ευχές τους στον ποδοσφαιριστή μας Δήμο Τζελέπη για τη γέννηση του γιου του.
Ευχόμαστε υγεία, χαρά και πολλές ευτυχισμένες στιγμές στην οικογένειά σου! 💙🤍






























