Δώρισε κάρτες διαρκείας στο Παράρτημα ΑμεΑ Ξάνθης αντιπροσωπεία του τεχνικού επιτελείου και ποδοσφαιριστών του ΑΟΞ!

Η διοίκηση του ΑΟ Ξάνθη προχώρησε στη δωρεά καρτών διαρκείας για τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας, οι οποίες παραδόθηκαν στους ωφελούμενους του Παραρτήματος ΑμεΑ Ξάνθης, ως ελάχιστη ένδειξη αναγνώρισης και στήριξης του σημαντικού έργου, από αντιπροσωπεία του τεχνικού επιτελείου και ποδοσφαιριστών της ανδρικής ομάδας.

Με αυτή τη συμβολική αλλά ουσιαστική πρωτοβουλία, ο ΑΟΞ επιδιώκει να συμβάλει στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος συμπερίληψης, σεβασμού και αποδοχής της διαφορετικότητας, ενισχύοντας τον κοινωνικό του ρόλο πέρα από τα αθλητικά δρώμενα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου.