Καταγγελίες γονέων και ντροπιαστικές εικόνες του «Φώτης Κοσμάς»: «Τα παγουρίνα των παιδιών μας γεμίζουν σοβάδες»

Αίσθηση προκαλούν οι καταγγελίες γονέων και οι φωτογραφίες που ήρθαν στη δημοσιότητα από το Maximumfm για την τραγική κατάσταση του γηπέδου της Αλεξανδρούπολης «Φώτης Κοσμάς».

Καταγγελία γονέα που διαμαρτύρεται στο Maximum 93.6 αναφέρει: «Και κάπως έτσι γεμίζουν τα παγουρίνα των παιδιών μας, τα ίδια αλλά κι εμεις… σοβάδες… Λίγα μόλις μέτρα από τον χώρο όπου προπονούνται καθημερινά τα παιδιά μας, η εικόνα που συναντά κανείς είναι ντροπιαστική: Πεσμένοι σοβάδες, σκουριασμένα κάγκελα, μούχλα, υγρασία και πλήρης εγκατάλειψη των εγκαταστάσεων. Κι όμως, σήμερα ο ίδιος ο δήμαρχος βρέθηκε εκεί, αδιαφορώντας για την επικίνδυνη κατάσταση που απειλεί την ασφάλεια των μικρών αθλητών. Η αδιαφορία αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί.. οι χώροι άθλησης των παιδιών μας αξίζουν φροντίδα, όχι εγκατάλειψη».

Παρακάτω οι ντροπιαστικές φωτογραφίες: