Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης πραγματοποίησε την Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου επίσκεψη στα νοσοκομεία Αλεξανδρούπολης και Διδυμότειχου καθώς και στο Κέντρο Υγείας Ορεστιάδας, πρώτη ημέρα της περιοδείας του στη Βόρεια Ελλάδα, στο πλαίσιο της 89ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Η Εβρίτισσα Ολυμπονίκης Πηγη Δεβετζή ήταν από τους πρώτους ανθρώπους που καλωσόρισαν τον Υπουργό Υγείας στον Έβρο.
Όπως πληροφορείται το evros-news μάλιστα, η Πηγή Δεβετζή γνωρίζεται με τον υπουργό Υγείας, διατηρεί πολύ καλές σχέσεις και είναι και η Personal Trainer του καθώς ασχολείται με την προπόνηση του Άδωνι Γεωργιάδη. Βρισκόταν στην ιδιαίτερη πατρίδα της, την Αλεξανδρούπολη για διακοπές και με την ευκαιρία τον συνόδεψε ήταν μέσα στο Νοσοκομείο κατά την επίσκεψη του.






























