Τη φανέλα της Αθλητικής Ένωσης Διδυμοτείχου και τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν θα φοράει ο δεξιός οπισθοφύλακας Δημήτρης Αλεξακίδης, ο οποίος ανανέωσε τη συνεργασία του με τον σύλλογο.
Ο 24χρονος Αλεξακίδης προέρχεται από τα σπλάχνα του συλλόγου, με τον οποίο αγωνίζεται σε επίπεδο ανδρικής ομάδας από τα 16 του χρόνια.
Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: Η ομάδα μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση του 24χρόνου δεξιού μπακ Αλεξακιδη Δημήτρη!!!
Ο Δημήτρης είναι γέννημα θρεμα των ακαδημιών μας έχοντας κάνει ντεμπούτο στην μεγάλη ομάδα όταν η ομάδα μας αγωνιζόταν στο πρωτάθλημα της Γ Εθνικής!!
Καλή σεζόν Δημήτρη με υγεία και χωρίς τραυματισμους!!



























