Δηλώσεις μετά το τελευταίο παιχνίδι των μπαράζ και τη λευκή ισοπαλία με τους Ακρίτες Συκεών παραχώρησε ο αντιπρόεδρος του ΑΟΞ Αλέξανδρος Γιαλάογλου. Αφού έκανε τον απολογισμό των δύο τελευταίων ετών, από την πρώτη μέρα της νέας εποχής του συλλόγου μέχρι και τη επιστροφή στις εθνικές κατηγορίες, μίλησε για την επόμενη μέρα, όπου στόχος είναι αφενός … Συνεχίστε να διαβάζετε το Αλέξανδρος Γιαλάογλου μετά την άνοδο του ΑΟΞ: «Ο γίγαντας ξύπνησε, είμαστε υποχρεωμένοι για πρωταθλητισμό και την επόμενη σεζόν».
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί