Μπαράζ Πρωταθλητών ΕΠΣ: Το (Χ)άρηκαν Ξάνθη και Ακρίτες Συκεών πανηγυρίζοντας μαζί την άνοδο και δίνοντας ραντεβού την νέα σεζόν στην Γ΄Εθνική

Σε ένα ματς όπου η ισοπαλία δεν χάλασε κανέναν ο ΑΟ Ξάνθης έμεινε στο 0-0 με τους πρωταθλητές Θεσσαλονίκης Ακρίτες Συκεών με τις δυο ομάδες να δίνουν ραντεβού ως αντίπαλοι ξανά πιθανότατα στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής. Η ομάδα της Θεσσαλονίκης που ήθελε ένα βαθμό για να εξασφαλισει και μαθηματικά την άνοδο για πρωτη … Συνεχίστε να διαβάζετε το Μπαράζ Πρωταθλητών ΕΠΣ: Το (Χ)άρηκαν Ξάνθη και Ακρίτες Συκεών πανηγυρίζοντας μαζί την άνοδο και δίνοντας ραντεβού την νέα σεζόν στην Γ΄Εθνική.