Ο ΜΓΣ Εθνικός Αλεξανδρούπολης προχωρά σε εκλογές για να εκλέξει τα μέλη της νέας διοίκησης μετά την παρέλευση της τριετίας και τη λήξη της θητείας της παρούσας διοίκησης.
Η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 22 Ιουνίου στις 9 π.μ. στο εμπορικό επιμελητήριο στην αίθουσα του 3ου ορόφου. Σε περίπτωση μη απαρτίας θα πραγματοποιηθεί στις 10 π.μ. την ίδια ημέρα και στον ίδιο χώρο.
Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης ενημερώνει ότι όσοι ενδιαφέρονται να είναι υποψήφιοι πρέπει να καταθέσουν τις αιτήσεις υποψηφιότητας έως τις 20 Ιουνίου στα κεντρικά γραφεία του συλλόγου.






























