ΕΠΣ Ξάνθης: Συγχαρητήριο μήνυμα του δημάρχου Αβδήρων Γιώργου Τσιτιρίδη για τον ΑΟ Σημάντρων

Συγχαρητήρια ανακοινωση για την κατάκτηση του τιλου στην Β2 Κατηγορία της ΕΠΣ Ξάνθης εξέδωσε ο Δημος Αβδήρων, με τον δήμαρχο Γιώργο Τσιτιρίδη να δίνει το παρών και στην γιορτή της Κυριακής.

Το μήνυμα έχει ως εξής:

Ο Δήμαρχος Αβδήρων συγχαίρει τους ποδοσφαιριστές, τον προπονητή, τον Πρόεδρο και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ποδοσφαιρικού Συλλόγου Α.Ο. ΣΗΜΑΝΤΡΩΝ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Β1 ΕΠΣ Ξάνθης και εύχεται ανάλογη καλή πορεία στο μέλλον με πολλές διακρίσεις.