Η ατυχία χτύπησε κόκκινο στην οικογένεια του Ερυθρού Αστέρα Σελέρου, καθώς στην τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος ο ποδοσφαιριστής της ομάδας Τιμούρ Μποζ τραυματίστηκε σοβαρά με αποτέλεσμα να σπάσει το πόδι του, επισκιάζοντας τη νίκη της ομάδας του κόντρα στον Άρη Πετεινού Β’ με σκορ 3-0.
Ο ποδοσφαιριστής διακομίσθηκε στο Νοσοκομείο Ξάνθης και το πρωί της Δευτέρας 12 Μαΐου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εγχείρηση. Ανακοινώσεις εξέδωσαν τόσο η ΕΠΣ Ξάνθης όσο και η αντίπαλη ομάδα του Άρη Πετεινού, ενώ συμπαίκτες και φίλοι του ποδοσφαίρου φρόντισαν να μεταφέρουν στον αθλητή του Ερυθρού Αστέρα Σελέρου τις θερμότερες ευχές για ταχεία ανάρρωση.




























