National League 2: Χωρίς δράση το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στον όμιλο της Ασπίδας Ξάνθης

Χωρίς δράση συνεχίζεται το ερχόμενο Σαββατοκύριακο ο 5ος όμιλος της National League 2, με τους παίκτες της Ασπίδας Ξάνθης μετά από σερί νικηφόρα αποτελέσματα να έχουν χρόνο για ξεκούραση και ανασύνταξη.

Η Ασπίδα Ξάνθης θα επιστρέψει στη δράση την άλλη Κυριακή 9 Μαρτίου καθώς θα υποδεχθεί στο Εύμοιρο τα Βασιλικά για την 20η αγωνιστική του πρωταθλήματος.