Την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2025, το τμήμα ορειβασίας του ΕΟΣ Κομοτηνής έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του, στο καταφύγιο του συλλόγου “Χαράλαμπος Δήμου” σε υψόμετρο +1060μ.
Συνολικά υπήρξαν 38 συμμετέχοντες, μικροί και μεγάλοι, η πλειονότητα των οποίων προσήλθε έπειτα από 4ωρη ορειβατική διαδρομή από την θέση Μικρή Άδα.
Τα μέλη μοιράστηκαν τις εμπειρίες προηγούμενων ετών, ενώ τέθηκαν και νέοι στόχοι για το 2025. «Ευχές όλων των μελών είναι να έχουμε υγεία, δύναμη και ασφάλεια σε κάθε μας ανάβαση!», επισημαίνεται σε σχετική αναρτηση.
Επιπροσθέτως, έγινε διανομή του προγράμματος των αναβάσεων του 2025 σε έντυπη μορφή το οποίο είναι αναρτημένο και στην επίσημη ιστοσελίδα του Συλλόγου eoskomotinis.

























