Την ανανέωση της συνεργασίας με τον Σίμο Παπαδάκη ανακοίνωσε ο Ποντιακός Αλεξανδρούπολης.
Ο έμπειρος προπονητής παραμένει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην τεχνική ηγεσία των ακαδημιών του συλλόγου και συγκεκριμένα θα αναλάβει το τμήμα αγοριών Κ13 και Κ11 ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Η ανακοίνωση αναφέρει:























