Έβαλε ψηλά τον πήχη ενόψει της νέας σεζόν στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής ο πρόεδρος του Πανθρακικού Μπάμπης Σακάρης, καθώς δήλωσε ότι ο μεγάλος στόχος του συλλόγου είναι να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Με δηλώσεις που παραχώρησε κατά τη διάρκεια της συναυλίας της Ιουλίας Καλλιμάνη στο ΔΑΚ Κομοτηνής, ο πρόεδρους της ομάδας της Κομοτηνής είπε: «Θέλουμε … Συνεχίστε να διαβάζετε το Βάζει ψηλά τον πήχη ο πρόεδρος του Πανθρακικού Μπάμπης Σακάρης: «Την επόμενη χρονιά μόνο ένας στόχος, να πάρουμε το πρωτάθλημα».
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί