Παρών στον μεγάλο τελικό Κυπέλλου η διοικητική ηγεσία της ΕΚΑΣΑΜΑΘ

Το «παρών» στον μεγάλο τελικό Κυπέλλου που βρήκε νικητές τους Νέους της Ένωσης Καβάλας κόντρα στους Νέους της Ασπίδας Ξάνθης έδωσε η διοικητική ηγεσία της ΕΚΑΣΑΜΑΘ.

Στο Κλειστό του 2ου Λυκείου Κομοτηνής βρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας της ΕΟΚ Νίκος Νικολόπουλος, ο οποίοσ τρέχει για όλα σχεδόν τα θέματα της Ομοσπονδίας, ωστόσο δεν ξεχνάει και τα μέρη στα οποία ζει και δραστηριοποιείται.

Μαζί του παρακολούθησαν την αναμέτρηση ο πρόεδρος της ΕΚΑΣΑΜΑΘ Πάνος Σταυρακάρας, ο αντιπρόεδρος Βασίλης Χαλκιάς και ο Γενικός Γραμματέας Πασχάλης Αθανασίου.