Ο Μιχάλης Κακουλίδης του Πόντου Θρυλορίου είναι ο άνθρωπος που από την πρώτη στιγμή αντέδρασε στην έγκριση από το Ειρηνοδικείο Κομοτηνής συλλόγου με την επωνυμία «Φιλοι Φενερμπαχτσε Δυτικης Θράκης» και προσέφυγε στη δικαιοσύνη. Η απόφαση να διαλυθεί το σωματείο θα μπορούε να πει κανείς ότι τον δικαιώνει. Ο ίδιος σχολίασε: Με δικαστική σφραγίδα σταματά η … Συνεχίστε να διαβάζετε το H «δικαίωση» του Μιχάλη Κακουλίδη και η πρώτη δήλωσή του μετά την απόφαση για διάλυση του «Συλλόγου Φίλων Φενέρμπαχτσέ Δυτικής Θράκης».
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί