Προστέθηκε στα εγγεγραμμένα μέλη του Ερασιτέχνη ΑΟΞ και ο πρώην δήμαρχος Ξάνθης Λάκης Στυλιανίδης
Ο πρώην δήμαρχος Ξάνθης Μιχάλης (Λάκης) Στυλιανίδης ήταν και παραμένει φανατικός οπαδός του ΑΟΞ. Σταθερά παρακολουθούσε τα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας, ακόμα και στα πέτρινα χρόνια της Super League 2. Ειναι το τελευταίο επώνυμο πρόσωπου που έσπευσε να γραφτεί μέλος του Ερασιτέχνη ΑΟΞ, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος ο σύλλογος ποστάροντας και την φωτογραφία από … Συνεχίστε να διαβάζετε το Προστέθηκε στα εγγεγραμμένα μέλη του Ερασιτέχνη ΑΟΞ και ο πρώην δήμαρχος Ξάνθης Λάκης Στυλιανίδης.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί