Εντονη διαφωνία των Παλαιμάχων του ΑΟΞ στην ψηφοφορία για το νέο σήμα: «Γιατί μόνο ανάμεσα σε δύο επιλογές και μόνο μέσω του facebook;»

Την έντονη διαφωνια του εξέφρασε ο Συλλογος Παλαιμάχων του ΑΟΞ στην πρωτοβουλία που πήρε η νεα διοικηση της ομάδας να θέσει σε ψηφοφορία μεταξύ των οπαδών δύο προτεινόμενα εμβλήματα ώστε να υιοθετηθεί το ένα από αυτά. Σε ανακοινωση που φέρει την υπογραφή του προέδρου τους Μπάμπη Χατζημεστή, εκφράζεται η διαφωνία για το γεγονός ότι η … Συνεχίστε να διαβάζετε το Εντονη διαφωνία των Παλαιμάχων του ΑΟΞ στην ψηφοφορία για το νέο σήμα: «Γιατί μόνο ανάμεσα σε δύο επιλογές και μόνο μέσω του facebook;».