Με ένα χάλκινο μετάλλιο στο απλό αγοριών γύρισε η ομάδα του Α.Σ. Δημοκρίτειο από το Σιδηρόκαστρο Σερρών, όπου την Κυριακή πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Μπάντμιντον κάτω των 11 ετών. Ο αθλητής του συλλόγου Γιάννης Λύκος κατέκτησε την 3η θέση ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την παρουσία του σε αυτή την κατηγορία, αφού από την επόμενη … Συνεχίστε να διαβάζετε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Μπάντμιντον: Έλαμψαν στο Σιδηρόκαστρο τα αστεράκια του Δημοκριτείου Κομοτηνής – Μετάλλιο ο Λύκος.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί