Ο ΓΑΣ Κομοτηνή κατέκτησε το Κύπελλο ΕΚΑΣΑΜΑΘ και ο προπονητής της ομάδας, Τάκης Φωτεινάκης, μίλησε στην εκπομπή «Κάθε πόλη μια μπασκέτα» με τον Αργύρη Παγαρτάνη. Αναλυτικά είπε: Για την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΚΑΣΑΜΑΘ: «Στην πραγματικότητα είναι η πρώτη φορά που ο ΓΑΣ Κομοτηνή κατακτάει το Κύπελλο της ΕΚΑΣΑΜΑΘ. Η ομάδα μας δεν έχει πολλές συμμετοχές στο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ο Τάκης Φωτεινάκης στο EOK Webradio: «Πάθαμε πλάκα με τον κόσμο που μαζεύτηκε στο γήπεδο, κατά 80% η ομάδα θα παραμείνει η ίδια».
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί