Έλαμψε δια της απουσίας της η ΠΑΕ Ξάνθη από το κρίσιμο διοικητικό συμβούλιο της Super League 2

Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης η πολυαναμενόμενη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League 2 στα γραφεία της Ένωσης (Θεμιστοκλέους 42 – 4ος όροφος). Συμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, ενημερώθηκαν οι ομάδες για τη συνάντηση του Προέδρου Λεωνίδα Λεουτσάκου με τον υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη και τον υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη μαζί με την SL1 για το … Συνεχίστε να διαβάζετε το Έλαμψε δια της απουσίας της η ΠΑΕ Ξάνθη από το κρίσιμο διοικητικό συμβούλιο της Super League 2.