Γ’ Εθνική: Τον υποβιβασμό λιγότερων ομάδων ζητάνε από την ΕΠΟ οι ομάδες του 1ου ομίλου

Στον 1ο Όμιλο όπου μετέχουν και οι ομάδες της Θράκης έχοντας ως πρόεδρο της Επιτροπής Παραγόντων του 1ου ομίλου τον πρόεδρο του Αετού Οφρυνίου Νίκο Λαμπίδη, έστειλαν επιστολή προς την ΕΠΟ. Οι ομάδες του 1ου ομίλου, ζητούν από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, να επανεξετάσει το ζήτημα της μείωσης των ομάδων που θα υποβιβαστούν φέτος από … Συνεχίστε να διαβάζετε το Γ’ Εθνική: Τον υποβιβασμό λιγότερων ομάδων ζητάνε από την ΕΠΟ οι ομάδες του 1ου ομίλου.