Σε νέο χώρο τα γραφεία των Xanthi Runners με τις «ευλογίες» του Αντιπεριφερειάρχη

Τις ευχαριστίες του προς τον Αντιπεριφερειάρχη ΑΜ-Θ, Νίκο Εφραιμίδη, απέδωσε το ΔΣ των Xanthi Runners, για την παραχώρηση του χώρου όπου στεγάζονται πλέον τα γραφεία του συλλόγου. Αναλυτικά: Την Δευτέρα 01 Ιουνίου 2020 εκπρόσωποι του ΔΣ του ΑΠΣ Δρομέων Ξάνθης Xanthi Runners , ο πρόεδρος Γκορογιας Άκης, ο αντιπρόεδρος Γρακης Αλέξης, η γραμματέας Γιαντσου Μαρία, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Σε νέο χώρο τα γραφεία των Xanthi Runners με τις «ευλογίες» του Αντιπεριφερειάρχη.