Σε νέο χώρο τα γραφεία των Xanthi Runners με τις «ευλογίες» του Αντιπεριφερειάρχη
Τις ευχαριστίες του προς τον Αντιπεριφερειάρχη ΑΜ-Θ, Νίκο Εφραιμίδη, απέδωσε το ΔΣ των Xanthi Runners, για την παραχώρηση του χώρου όπου στεγάζονται πλέον τα γραφεία του συλλόγου. Αναλυτικά: Την Δευτέρα 01 Ιουνίου 2020 εκπρόσωποι του ΔΣ του ΑΠΣ Δρομέων Ξάνθης Xanthi Runners , ο πρόεδρος Γκορογιας Άκης, ο αντιπρόεδρος Γρακης Αλέξης, η γραμματέας Γιαντσου Μαρία, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Σε νέο χώρο τα γραφεία των Xanthi Runners με τις «ευλογίες» του Αντιπεριφερειάρχη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί