Διοικητικό συμβούλιο που έλαβε σημαντικές αποφασεις πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας στην ΕΠΣ Ξάνθης. Όπως ανακοινώθηκε καλούνται τα σωματεία σε συγκέντρωση για να συζητηθούν τα προβλήματα και να οργανωθεί η νέα σεζόν. Ήδη πάντως γίνονται κινήσεις για να διευκολυνθούν και ανάμεσα σε αυτές είναι και τα 150 ευρώ που δεν θα κληθούν να πληρώσουν φέτος … Συνεχίστε να διαβάζετε το ΕΠΣ Ξάνθης: «Δώρο» 150 ευρώ σε όλα τα σωματεία, δεν πέφτει κανείς, ανεβαίνουν ΑΕΞ, Τοξότες και Κιμμέρια.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί